مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 16:202021-06-29سياسي

رونمایی از سامانه پزشکان نیکوکار خراسان رضوی/ همکاری حدود 300 پزشک با سامانه «سپنا»


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از رونمایی سامانه پزشکان نیکوکار استان با عنوان «سپنا» با همکاری سازمان نظام پزشکی استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حبیب الله آسوده از رونمایی سامانه پزشکان نیکوکار استان با عنوان سپنا با همکاری سازمان نظام پزشکی استان، خبر داد و با اعلام اینکه اکنون 200 هزار خانوار از این نهاد خدمات دریافت می کنند، اظهار کرد: دو وظیفه کمیته امداد، شناسایی نیازمندان و توانمند کردن خانواده ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی توانمندسازی را منظومه ای کامل برای مددجویان دانست و اظهار کرد: پایه و اساس توانمندسازی سلامت است که در صورت بیماری افراد توانمندی سازی کار سختی است.

وی با اعلام اینکه 6 هزار بیمار صعب العلاج  از کمیته امداد استان خدمات می گیرند، بیان کرد: در حوزه درمان صرفا منابع دولتی نمی تواند پاسخگو باشد و همراهی پزشکان در بخش های مختلف می تواند نقش مؤثری ایفا کند.

  آسوده با بیان اینکه در قالب سامانه سپنا حدود 300 پزشک همکاری دارند، عنوان کرد: در قالب این طرح مددجویان با ارائه معرفی نامه خدماتی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه به صورت رایگان و خدمات پاراکلینیکی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی به صورت نیمه بها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه پزشکان نیکوکار خراسان رضوی/ همکاری حدود 300 پزشک با سامانه «سپنا»

رونمایی از سامانه پزشکان نیکوکار خراسان رضوی/ همکاری حدود 300 پزشک با سامانه «سپنا»