مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-30سياسي

تقدیر استانداری قم از فعالیت های اتنخاباتی بسیج پردیس فارابی دانشگاه تهران


مراسم تقدیر از عملکرد بسیج دانشجویی پردیس فارابی در ایام کرونا و انتخابات، با حضور مسئولین استان قم برگزار گردید.

- ایسنا/قم مراسم تقدیر از عملکرد بسیج دانشجویی پردیس فارابی در ایام کرونا و انتخابات، با حضور مسئولین استان قم برگزار گردید.

در این مراسم دکتر سلیمان پور معاون سیاسی و امنیت استانداری ضمن اشاره به پیروزی ملت ایران در انتخابات گفت : تقدیر و تشکر از مردم شریف استان قم که با وجود تبلیغات دشمنان همه جوره در صحنه بودند و مجاهدانه با رای دادن؛اعتقاد خود را نشان دادند.

وی با تاکید بر مجاهدت های شبانه روزی بسیج دانشجویی پردیس فارابی در ایام کرونا و انتخابات، اظهارکرد: بسیج دانشجویی پردیس فارابی با برگزاری اولین تریبون استان قم و ادامه این فعالیت در سطح شهر در این سال که منتهی به انتخابات بود باعث جریان سازی در بین دانشگاه ها و فعالین سطح شهر قم شد.

در ادامه مراسم آقای دکتر مولایی به عنوان نماینده اعضای شورای شهر استان قم با بیان مطلبی تحت عنوان روحیه شهادت طلبی گفت: بسیج دانشجویی پردیس فارابی را مصداق اتم فعالین انقلابی است.

در انتهای مراسم با حضور بیژن سلیمان پور ، معاون سیاسی و امنیتی استاندارقم، گلیکانی مسئول حوزه معاونت سیاسی و امنیتی و مشاور ارشد استاندار، نماینده فرمانده سپاه قم، جناب سرهنگ حسینی ، معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر استانداری قم از فعالیت های اتنخاباتی بسیج پردیس فارابی دانشگاه تهران

تقدیر استانداری قم از فعالیت های اتنخاباتی بسیج پردیس فارابی دانشگاه تهران