مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-30پزشكي

اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از پیک پنجم


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی چند هفته گذشته در سطح استان آمار ابتلا و بستری بیماران کووید 19 شرایط ثباتی پیدا کرده و هر روز بین 30 تا 40 بیمار بستری روزانه و بین 200 تا 240 بیمار بستری در بیمارستان متغیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سید احمد هاشمی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: طی چند هفته گذشته در سطح استان آمار ابتلا و بستری بیماران کووید 19 شرایط ثباتی پیدا کرده و هر روز بین 30 تا 40 بیمار بستری روزانه و بین 200 تا 240 بیمار بستری در بیمارستان متغیر است.

وی گفت: اما کاهشی که بعد از پیک چهارم انتظار داشتیم محقق نشد و عوامل متعددی به ویژه عادی انگاری و عدم رعایت مسائل بهداشتی و نزدن ماسک در مجامع عمومی در این خصوص تاثیرگذار بودند.

هاشمی تصریح کرد: متاسفانه در استان های جنوبی کشور شاهد افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا هستیم و استان های دیگر نیز آمار مبتلایان رو به افزایش است و اگر همین شیب ادامه داشته باشد متاسفانه شاهد پیک پنجم خواهیم بود.

وی بیان کرد: باز هم از مردم تقاضا دارم مسائل و پروتکل های بهداشتی و دوری از تجمعات و دورهمی ها را رعایت کرده و از زدن ماسک غافل نشوند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از پیک پنجم

اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از پیک پنجم