مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-30سياسي

حقوق های نجومی را قطع کنید و حق بیمه قالیبافان را بپردازید


نماینده تبریز با انتقاد از قطع بیمه قالی بافان گفت: چطور اجازه پرداخت حقوق های نجومی در زیرمجموعه های صندوق های بازنشستگی را دارید، حقوق های نجومی را قطع کنید و حق بیمه قالیبافان را بپردازید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی سئوال محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی درباره علت تضییع گسترده حقوق قالیبافان و بافندگان فرش و قطع بیمه آنان ، در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

شریعتمداری در ابتدا ضمن تشکر از رییس، هیأت رییسه و سوال کنندگان گفت: تعیین سقف معین برای پرداخت بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی هر چند به صورت سهام موجب شد طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تکمیل شود و از فشاری که بر روی زندگی بازنشستگان بود تا حدودی کاسته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: همچنین بابت افزایش منابع سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به ویژه در پرداخت های مددجویان و معلولان از سوی مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 1400 که شرایط بهتری برای آنها فراهم کرد، تشکر می کنم.

شریعتمداری اضافه کرد: بر اساس ماده (3) قانون بیمه قالیبافان و صنایع دستی شناسنامه دار این تکلیف بر عهده ما گذاشته شده است که از آنها حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق های نجومی را قطع کنید و حق بیمه قالیبافان را بپردازید

حقوق های نجومی را قطع کنید و حق بیمه قالیبافان را بپردازید