مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-30سياسي

مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل و هم افزایی دستگاه ها با بهزیستی دارد


رییس اداره بهزیستی شهرستان رودان گفت: برای برون رفتن از آسیب های اجتماعی نیازمند ایجاد تعامل و هم افزایی قوی و چند جانبه مابین بهزیستی و سایر ارگان ها و دستگاه ها هستیم.

- حمیده بازگشا جاودان در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان افزود: رصد مسائل اجتماعی در حوزه های مختلف و نیز تهدیدها، نارسایی ها و آسیب های اجتماعی باید همواره مدنظر متولیان و مسئولان امر باشد.

وی ادامه داد: در همین راستای با شناسایی محلات آسیب پذیر در رودان با اعزام کارشناسان اقدام به پایش و پالایش آسیب های اجتماعی در آنها شده است.

جاودان با ابراز امیدواری از اینکه نتایج مثبت این طرح بعد از مدتی کوتاه مشخص خواهد شد از ایجاد تعامل سپاه و بسیج شهرستان برای مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد.

وی بیان داشت: در این تعامل چند جانبه آموزش های لازم به کارشناسان فعال سپاه داده خواهد شد.

وی ادامه داد: در گذشته نیز این تعامل مابین بهزیستی و آموزش و پرورش برقرار شده است و آمادگی لازم را برای آموزش کارشناسان جدید و باز آموزی نیروی قبلی این اداره را در مقابله با آسیب های اجتماعی داریم.

جاودان اظهار کرد: مجموعه بهزیستی امیدوار است با همکاری شهرداری رودان و سایر نهاد های شهر، بتواند با استفاده از پتانسیل هایی از قبیل گروه های اجتماع محور، پایگاه سلامت اجتماعی، اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل و هم افزایی دستگاه ها با بهزیستی دارد

مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل و هم افزایی دستگاه ها با بهزیستی دارد