مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-30اقتصادي

پرداخت 20 درصد سهم بیمه کارفرما برای 11 هزار تعاونگر از سوی دولت


دولت در راستای حمایت از تعاونی ها با پرداخت 20 درصد سهم کارفرما از بیمه تعاون گران، در گام نخست برای 11 هزار شاغل در تعاونی ها اقدام می کند.

- محمدجعفر کبیری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد اشتغال ایجادشده در بخش تعاون در سال گذشته گفت: در حال حاضر 97 هزار شرکت تعاونی فعال در کشور در رشته های تولید، توزیع و خدماتی فعالیت دارند که 52 درصد تعاونی ها تولیدی با اشتغال بالا هستند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل موجود چند گام مهم برداشتیم، در همکاری با معاونت اشتغال وزارت کار برای تثبیت اشتغال در دوران قرار بر این شد بر اساس قانونی که می گوید دولت 20 درصد سهم کارفرما برای بیمه شاغلان تعاونی را می تواند قبول کند، برای اولین بار در تعاونی های زنان، دانش بنیان، توان یابان، قرار شد 20 درصد تخفیف برای سهم بیمه کارفرما در نظر بگیریم، به این شرط که فرد هم شاغل در تعاونی و هم عضو شرکت تعاونی باشد و در گام نخست برای 11 هزار نفر این یارانه بیمه کارفرما را پرداخت می کنیم.

کبیری گفت: سال گذشته خط اعتباری متفاوت از محل صندوق توسعه ملی ماده 52 و نیز در تلفیق با منابع داخلی بانک توسعه تعاون، مبلغ 20 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات در طول سال 99 از سوی بانک توسعه تعاون پرداخت شد که 70 درصد این تسهیلات به شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20 درصد سهم بیمه کارفرما برای 11 هزار تعاونگر از سوی دولت

پرداخت 20 درصد سهم بیمه کارفرما برای 11 هزار تعاونگر از سوی دولت