مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-30اقتصادي

تخلیه بیش از 4 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از تخلیه 4 میلیون و 145 هزار تن انواع کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره) در سه ماه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از تخلیه 4 میلیون و 145 هزار تن انواع کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره) در سه ماه نخست امسال خبر داد.

عادل دریس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با به کارگیری توان تجهیزاتی و عملیاتی، در راستای برقراری زنجیره تامین کالای اساسی، 4 میلیون و 145 هزار تن انواع کالای اساسی در بندر امام خمینی(ره) در سه ماه نخست امسال تخلیه شده است.

وی افزود: این میزان کالای اساسی از 73 فروند کشتی در طول سه ماه نخست امسال در این مجتمع بندری تخلیه شد که در مقایسه با سال گذشته، 3 درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون 3 میلیون و 622 هزار تن انواع کالای اساسی از انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) بارگیری و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

دریس با اشاره به اهمیت نقش حمل و نقل چند وجهی به منظور تسریع در خروج کالا از بندر و کاهش هزینه تمام شده برای مشتریان گفت: بیش از 379 هزار تن انواع کالای اساسی از ایستگاه ها و پایانه های ریلی بندرامام خمینی(ره) بارگیری و از طریق راه آهن سراسری به دیگر نقاط کشور حمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه بیش از 4 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام

تخلیه بیش از 4 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام