مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-30اقتصادي

ازبکستان و ترکیه 679 میلیون دلار سند همکاری امضا کردند


ازبکستان و ترکیه در چارچوب نشست بازرگانی که در شهر «تاشکند» برگزار شد، اسناد دوجانبه به ارزش 679 میلیون دلار امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ازبکستان و ترکیه در چارچوب نشست بازرگانی که در شهر تاشکند برگزار شد، اسناد دوجانبه به ارزش 679 میلیون دلار امضا کردند.

در این نشست بازرگانی سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و بازرگانی خارجی ازبکستان و فؤاد اوکتای معاون رییس جمهور ترکیه ، روسای وزارت، ادارات و اتحادیه های تخصصی ازبکستان و همچنین بیش از 250 نماینده محافل بازرگانی دو کشور شرکت کردند.

رؤسای هیئت های ازبکستان و ترکیه و همچنین رهبران اتاق های بازرگانی و صنایع دو کشور در این نشست بر اقدامات مبنی بر حمایت از فعالیت کارآفرینی و ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاران تاکید کردند.

سخنرانان در این نشست بر دستاوردها در زمینه اصلاحات حوزه تنظیم مالیاتی، افزایش شفافیت اقتصاد، تکمیل تقسیم بندی زمین، ساز و کارهای حمایت حقوقی از سرمایه گذاران خارجی اشاره کردند.

همچنین بر موفقیت های به دست آمده توسط صنعتگران و کارآفرینان ترکیه ای در توسعه روابط بازرگانی با همکاران ازبکی در صنایع سبک، ساختمانی، خدمات، کشاورزی، تولید مصالح ساختمانی، فن آوری های برقی و دیگر حوزه های اقتصاد ازبکستان تاکید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان و ترکیه 679 میلیون دلار سند همکاری امضا کردند

ازبکستان و ترکیه 679 میلیون دلار سند همکاری امضا کردند