مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:102021-06-30سياسي

رییس کل جدید بانک مرکزی با حکم رییس جمهور منصوب شد


پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه دولت خبر از انتصاب رییس کل جدید بانک مرکزی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنوشت: اخبار حاکی از آن است که پس از ارزیابی ها توسط ریاست جمهوری و بر اساس تجربیات علمی و کارشناسی و سوابق اجرایی دکتر اکبر کمیجانی، ایشان به عنوان رییس کل بانک مرکزی انتخاب و حکم انتصاب رسمی ایشان بزودی صادر می شود.

حال با گذشت چند روز این خبر، ساعتی قبل رییس دفتر رییس جمهور اعلام کر: رییس جمهور در مصوبه ای آقای اکبر کمیجانی را به عنوان رییس کل بانک مرکزی منصوب کرد.

به نقل از مهر، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رییس جمهور امروز در مصوبه ای آقای اکبر کمیجانی را به عنوان رییس کل بانک مرکزی منصوب کردند.

طبق مصوبه بانک مرکزی پس از یک ماه باید رییس جدید بانک مرکزی منصوب شود.

وی افزود: معاونت حقوقی گفته است بر اساس قانون بانک مرکزی عملاً باید رییس جدید منصوب شود و این به معنای آن نیست که با انتخاب شخص جدید قرار است برای دولت جدید تعیین و تکلیف شود.

بر اساس گزارش تابناک اقتصادی؛ لازم به ذکر است دکتر اکبر کمیجانی، استاد تمام اقتصاد دانشگاه تهران و فارغ التحصیل دانشگاه ویسکانسین آمریکا و مدرس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل جدید بانک مرکزی با حکم رییس جمهور منصوب شد

رییس کل جدید بانک مرکزی با حکم رییس جمهور منصوب شد