مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-30سياسي

سپاه ضربه گیر تحریم های آمریکا نیروی با کفایت سپاه است


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه ضربه گیر تحریم های آمریکا نیروی با کفایت سپاه است، گفت: سپاه در زمان تحریم نگذاشت شعله کار و توسعه در کشور خاموش شود.

- ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن شهید سبحانی سپاه کرج اظهار کرد: آیین تکریم خادمی از خادمان انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع) است و این امر را خدمات افسران و مسئولان استان تبریک عرض می کنم.

وی بیان کرد: ایام، ایام حقوق بشر آمریکایی و ظلم های مضاعفی که این دشمن پلید و خبیث نسبت به نظام مقدس اسلامی و اسلام و انقلاب در طول تاریخ و چهل واندی سال اخیر داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: بزنگاه اصلی در مقابل آمریکا، استقامت مردم فهیم و بزرگوار ایران بوده و بعد آن ارکان و دستگاه هایی که مستقیماً و برخی مواقع در مقابل او ایستاده اند و او را ذلیل کرده اند.

وی با بیان اینکه مهمترین نیرویی که در مقابل آمریکا ایستاده و او را ذلیل و تحقیر کرده نیروی مقدس و نورانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این استقامت را در طول این چهل سال اعضای مختلف از فرمانده هان و رده های پایین داشتند و باید این مهم را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه ضربه گیر تحریم های آمریکا نیروی با کفایت سپاه است

سپاه ضربه گیر تحریم های آمریکا نیروی با کفایت سپاه است