مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-30اقتصادي

پرداخت 87 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در قم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از پرداخت حدود 87 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قم خبر داد و گفت: مهلت درخواست این تسهیلات تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مصطفی کاویانی که در نشست امروز بیان کرد: پرونده حدود 110 میلیارد تومان از این درخواست ها در بانک های عامل استان تشکیل شده است.

وی افزود: تاکنون حدود 87 میلیارد تومان از این تسهیلات به عنوان بسته حمایتی و از سوی بانک های عامل به کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در ادامه به تمدید مهلت ثبت نام برای استفاده از این تسهیلات تا پایان شهریور ماه سال جاری توجه داد و اذعان کرد: مهلت پرداخت این بسته های حمایتی به کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا توسط بانک های عامل تا پایان آبان ماه 1400 خواهد بود.

وی در عین حال یادآور شد: تغییراتی در برخی مشاغل و اصناف که می توانند از این تسهیلات استفاده کنند داده شده است، اما در عین حال مشاغلی مانند آموزشگاه ها و مهد کودک ها، مراکز فرهنگی، هنری و رسانه ای، مراکز تفریحی و ورزشی و همچنین مراکز مرتبط با موضوع گردشگری از جمله مواردی هستند که می توانند برای دریافت این بسته های حمایتی ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 87 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در قم

پرداخت 87 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در قم