مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-30سياسي

وحدت در منطقه کاشان جزو رسالت های شورای شهر جدید باشد


توجه بیشتری به بافت فرسوده شهر شود و طرح جامع شهر باید مدنظر باشد، کاشان تومور ناشناخته زیاد دارد و برخی از مناطق تومار بدخیم دارد که اگر این تومار بدخیم جراحی نشود ممکن است بافت سالم هم آسیب برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشانt آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار با اعضای جدید شورای شهر کاشان بابیان اینکه باید از مقام معظم رهبری به خاطر درایتش و مردم به خاطر حضور در پای صندوق های رأی تشکر کنیم، اظهار کرد: کار زیبا که شورا می تواند انجام دهد همایش شوراهای پنج گانه است و از عزیزانی که منتخب مردم نشدند و نتوانستند وارد شورا بشوند از ایده های آن ها استفاده شود امام جمعه کاشان با بیان این که دغدغه سکان دار نظام، اقتصادی است، افزود: باید در مباحث اقتصادی به طور ویژه وارد گود شوید، زیرساخت های خوبی در مملکت ما فراوان است که در همین دولت هم در حد بضاعتش کار کردند.

وی با بیان این که، باید به مسأله فرهنگ در کاشان توجه ویژه ای داشت، گفت: باید کارهای اساسی فرهنگی در جامعه صورت بگیرد اگر کاشان را کانون مفاخر می دانیم باید این شهر را به کاشان فرهنگ تبدیل کنیم.

سلیمانی با بیان این که در راستای سند راهبردی اعضای شورای شهر حدید باید به مقوله فرهنگ نگاه ویژه ای داشت، تصریح کرد: شورا کار سنگینی در خصوص فرهنگ دارد، یکی از مشکلاتی که در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت در منطقه کاشان جزو رسالت های شورای شهر جدید باشد

وحدت در منطقه کاشان جزو رسالت های شورای شهر جدید باشد