مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 18:252021-06-30سياسي

ضرورت استقرار نمایندگی ادارات در شهر پرندک


استقرار نمایندگی ادارات خدمات رسان در شهر پرندک بخش زیادی از مشکلات این شهر را برطرف می کند.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی گفت: استقرار نمایندگی ادارات خدمات رسان در شهر پرندک بخش زیادی از مشکلات این شهر را برطرف می کند.

سیدعلی آقازاده چهارشنبه نهم تیرماه در جلسه بررسی مشکلات شهر پرندک در سالن جلسات شهرداری پرندک اظهار کرد: شهر پرندک یکی از بهترین شهرهای استان در برگزاری پرشور انتخابات 28 خردادماه 1400 بود که نشانگر علاقه مردم شهر پرندک به نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مشارکت بالای مردم این شهر در حماسه سیاسی انتخابات باشند، اظهار کرد: امید است دولتی سرشار از انرژی و انگیزه به همراه شورای شهری پرتوان و پویا بتوانند قدردان حضور حداکثری مردم این منطقه باشند.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: شورای اسلامی در دوره پنجم خدمات بسیار زیادی را به مردم این شهر ارائه کرد و شورای ششم باید ادامه دهنده فعالیت های شورای قبلی بوده و با بررسی نقاط قوت و ضعف به انسجام و هم افزایی بیشتر شهر کمک کنند.

او با اشاره به بضاعت اندک شهر پرندک گفت: شهرداری پرندک جزو شهرهای با درآمد پایین و حداقلی است اما با همین بضاعت اندک خدمات گوناگون و متعددی از سوی شهرداری صورت گرفته و پروژه هایی متناسب با نیاز شهری تعریف و اجرایی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استقرار نمایندگی ادارات در شهر پرندک

ضرورت استقرار نمایندگی ادارات در شهر پرندک