مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:102021-06-30اجتماعي

سایت دائمی اطفای حریق جنگل و مرتع در ارسباران احداث می شود


فرماندار شهرستان ورزقان با بیان این که سایت دائمی اطفای حریق جنگل و مرتع در محدوده روستای خوینه رود شهرستان ورزقان احداث خواهد شد، گفت: این سایت برای خدمات رسانی به تمامی مناطق جنگل های ارسباران در شش شهرستان استان با به روزترین تجهزات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان ورزقان با بیان این که سایت دائمی اطفای حریق جنگل و مرتع در محدوده روستای خوینه رود شهرستان ورزقان احداث خواهد شد، گفت: این سایت برای خدمات رسانی به تمامی مناطق جنگل های ارسباران در شش شهرستان استان با به روزترین تجهزات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

محمدباقر خانی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برای احداث سایت دائمی و دو منظوره اطفای حریق جنگل و مرتع و امداد کوهستان در محدوده روستای خوینه رود شهرستان ورزقان با اشاره به قرارگیری 45 هزار هکتار از جنگل های ارسباران در شهرستان ورزقان، اظهار کرد: جنگل ها، مراتع و مناطق حفاظت شده از جمله ثروت ها و نعمت های الهی به شمار می روند که به هیچ عنوان قابل ارزش گذاری نیستند و باید همچون گنجینه ای ارزشمند از این نعمات صیانت و حفاظت کرده و به نسل های آینده تحویل داد.

وی با اشاره به برخی خطرات پیرامون این نعمت های خداوندی به ویژه آتش سوزی مناطق جنگلی، تصریح کرد: متاسفانه همه ساله بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت دائمی اطفای حریق جنگل و مرتع در ارسباران احداث می شود

سایت دائمی اطفای حریق جنگل و مرتع در ارسباران احداث می شود