مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-01اجتماعي

مانور سلامت در بقاع متبرکه شیراز اجرایی می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از اجرای طرح بزرگ سلامت در بقاع متبرکه فارس از تاریخ 29 تیر تا 7 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامتی مردم و جامعه را به خطر انداخته و روند زندگی عادی اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است از اهمیتی دو چندان برخوردار می شود، به همین علت اجرای طرح مانور سلامت در بقاع متبرکه شهر شیراز همزمان با سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی با بیان اینکه تمامی خدمات در این طرح به صورت صلواتی و رایگان و از محل موقوفات مرتبط و مشارکت خیران انجام می شود، گفت: این طرح به صورت همزمان و کشوری در بقاع متبرکه ای که دارای زیرساخت های لازم باشند از جمله برخی از بقاع متبرکه شیراز اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف فارس با تصریح اینکه تاکنون چندین جلسه برای اجرای این طرح اجرا شده و جلسه تکمیلی آن هم در هفته آینده اجرا خواهد شد، گفت: این طرح در دهه ولایت از 29 تیر لغایت 7 مرداد ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی به مکان های اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این مانور درمانی در آستان مقدس 6 بقعه متبرکه شهر شیراز شامل سیدصادق (ع) مهدی آباد، سید محمد (ع) صغاد، سیدمحمد (ع) دهپیاله، نظرگاه خضرنبی، سیدعلاءالدین حسین (ع) و سید تاج الدین غریب (ع) اجرا می شود و در صورت همکاری گروه های جهادی، هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه و استقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور سلامت در بقاع متبرکه شیراز اجرایی می شود

مانور سلامت در بقاع متبرکه شیراز اجرایی می شود