مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-01سياسي

مانورسلامت در بقاع متبرکه شیراز اجرا می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه خدمت در عرصه سلامت جهادی مقدس است، از اجرای طرح مانور سلامت در بقاع متبرکه شیراز همزمان با سراسر کشور در ایام دهه ولایت خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه خدمت در عرصه سلامت جهادی مقدس است، از اجرای طرح مانور سلامت در بقاع متبرکه شیراز همزمان با سراسر کشور در ایام دهه ولایت خبر داد.

حجت الاسلام سیدعباس موسوی با اشاره به شرایط شیوع کرونا افزود: در این شرایط که کادر درمان نیاز به همراهی و همکاری نهادها و گروه های مختلف دارد، سازمان اوقاف و امور خیریه نیز تلاش کرده است تا به سهم خود نقشی در این زمینه ایفا کند و از محل موقوفات مرتبط با بحث درمان و سلامت، کمک های خیران و ظرفیت های بقاع متبرکه در این زمینه قدم برمی دارد تا بتواند باری از دوش مدافعان سلامت برداشته و به مردم خدمت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اوقاف فارس، او اظهار کرد: به همین منظور با توجه به اینکه بقاع متبرکه از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار بوده و می توانند در بحران ها به خوبی ایفای نقش کرده و تاثیرگذار باشند، در حوزه سلامت و درمان نیز می توانند به صورت فعال حضور یافته و پناهگاهی برای دردمندان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانورسلامت در بقاع متبرکه شیراز اجرا می شود

مانورسلامت در بقاع متبرکه شیراز اجرا می شود