مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-01ورزشي

تیم امید گناوه بقای خود را در لیگ دو قطعی کرد


امیدگناوه نماینده استان بوشهر در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور که در نیم فصل اول در رده اول جدول قرارداشت، پس از به وجود آمدن مشکلات مالی و عدم حمایت و بی توجهی مسؤولین شهرستان گناوه و استان بوشهر تنها نماینده شمال استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، هفته بیست و پنجم لیگ دسته دو فوتبال کشور و در گروه اول این رقابت ها امید گناوه توانست شهرداری همدان صدرنشین این گروه را در خانه حریف متوقف کند.

در این دیدار تلاش دو تیم در دو نیمه حاصلی در بر نداشت تا امید گناوه بتواند صدرنشین این گروه را خارج از خانه خود با تساوی بدون گل متوقف کند و با 30 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گیرد و نشان دهد شایسته جایگاه بالاتر از این رده است.

از نکات جالب توجه بازی، دوبار قطع شدن برق ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان بود تا دوبار در این بازی وقفه ایجاد و بازی از وقت معمول طولانی تر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیدگناوه نماینده استان بوشهر در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور که در نیم فصل اول در رده اول جدول قرارداشت، پس از به وجود آمدن مشکلات مالی و عدم حمایت و بی توجهی مسؤولین شهرستان گناوه و استان بوشهر تنها نماینده شمال استان، از کورس رقابت ها باز ماند و با این تساوی ماندن خود را قطعی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم امید گناوه بقای خود را در لیگ دو قطعی کرد

تیم امید گناوه بقای خود را در لیگ دو قطعی کرد