مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-01سياسي

واکنش نماینده بوشهر درباره طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص امضای طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی، گفت: بسیاری از حواشی و مطالبی که این روزها در رسانه ها درخصوص این طرح منتشر شده خلاف واقع است.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در خصوص امضای طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی، گفت: بسیاری از حواشی و مطالبی که این روزها در رسانه ها درخصوص این طرح منتشر شده خلاف واقع است.

عبدالکریم جمیری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اهمیت فضای مجازی را به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی می دانند و ایشان در جایی فرمودند که اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رییس فضای مجازی کشور می شدم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به دلیل بی توجهی به مدیریت عالمانه و هوشمند مسائل مرتبط با فضای مجازی در کشور و نبود اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی بر این فضا دغدغه بسیاری دارند و به عقیده کارشناسان و فعالان فضای مجازی باید در این زمینه اقدام راهبردی و مناسب صورت پذیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی که این روزها مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفته است گفت: این طرح سال گذشته و در راستای صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و رفع خلاهای قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده بوشهر درباره طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی

واکنش نماینده بوشهر درباره طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی