مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-01سياسي

تقدیر از عملکرد بسیج دانشجویی پردیس فارابی در ایام کرونا و انتخابات


مراسم تقدیر از عملکرد بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران در ایام کرونا و انتخابات، با حضور مسئولان استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از عملکرد و انتخابات، با حضور مسئولان استان قم برگزار شد.

در این مراسم سلیمان پور معاون سیاسی و امنیت استانداری ضمن اشاره به پیروزی ملت ایران در انتخابات گفت: تقدیر و تشکر از مردم شریف استان قم که با وجود تبلیغات دشمنان همه جوره در صحنه بودند و مجاهدانه با رای دادن؛اعتقاد خود را نشان دادند.

وی در ادامه به مجاهدت های شبانه روزی بسیج دانشجویی پردیس فارابی در ایام کرونا و انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی پردیس فارابی با برگزاری اولین تریبون استان قم و ادامه این فعالیت در سطح شهر در این سال که منتهی به انتخابات بود باعث جریان سازی در بین دانشگاه ها و فعالین سطح شهر قم شد.

در ادامه مراسم مولایی به عنوان نماینده اعضای شورای شهر استان قم مطالبی را تحت عنوان روحیه شهادت طلبی بیان کرد و بسیج دانشجویی پردیس فارابی را مصداق اتم فعالین انقلابی دانست.

در انتهای مراسم از دانشجویان بسیجی حوزه شهدای پردیس فارابی به عنوان نمایندگان دانشجویان انقلابی استان قم با حضور سلیمان پور ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کلانشهر قم، گلیکانی مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از عملکرد بسیج دانشجویی پردیس فارابی در ایام کرونا و انتخابات

تقدیر از عملکرد بسیج دانشجویی پردیس فارابی در ایام کرونا و انتخابات