مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-01پزشكي

آغاز اولین دوره المپیادهای ورزشی خانه های روستایی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: المپیاد ورزش خانه های روستایی از روز گذشته در اردل آغاز شد و به مدت یک هفته در همه شهرستان های استان در 6 رشته ادامه دارد.

- حمید کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برنامه های ورزشی در هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: ورزش و فعالیت های بدنی مناسب در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های جسمانی، روانی و اجتماعی از جمله بیماری اعتیاد می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد و لذا استفاده صحیح از آن در اغلب روش های درمانی و برای کلیه معتادان در حال درمان مفید و موثر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: لذا به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه های ورزشی بسیاری از جمله برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش های روستایی، مسابقات رالی خانوادگی، ورزش های همگانی، مسابقات والیبال، هندبال و .

در سطح شهرستان های استان ویژه گروه های سنی مختلف آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

فعالیت 400 خانه ورزش در روستاهای استان وی با بیان اینکه با اشاره به فعالیت بیش از  400 خانه ورزش در روستاهای استان، ادامه داد: المپیاد ورزش خانه های روستایی از روز گذشته در اردل آغاز شد و به مدت یک هفته در همه شهرستان های استان در رشته های تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی، دارت و طنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین دوره المپیادهای ورزشی خانه های روستایی در چهارمحال و بختیاری

آغاز اولین دوره المپیادهای ورزشی خانه های روستایی در چهارمحال و بختیاری