مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-01اقتصادي

افتتاح «واحد جی تی آی پارس » با حضور رییس جمهور


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحد جی تی آی پارس با اشتغالزایی 100 نفر در استان زنجان توسط رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

- ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امروز به صورت ویدئو کنفرانسی واحد جی تی آی پارس با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری انجام شده برای این واحد 7 هزار میلیارد ریال است، اضافه کرد: این واحد که به عنوان طرح توسعه شرکت جی تی آی پارسیان به شمار می رود اقدام به فرآوری انواع توتون و تنباکو در شهرستان سلطانیه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال 1398 آغاز شد و هم اکنون آماده بهره برداری است، افزود: ظرفیت تولید این پروژه، سالانه 25 هزار تن پیش بینی شده است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال 100 نفر در استان فراهم می شود.

فغفوری با اشاره به مزایای این طرح، ادامه داد: کاهش واردات مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سیگارت، کنترل کیفی بیشتر، ایجاد ارزش افزوده بالاتر، انتقال دانش فنی فرآوری توتون از مزایای این طرح بوده و 14 میلیون دلار صرفه جویی ارزی را به همراه دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: شرکت جی تی آی پارسیان در زمینه تولید انواع محصول دخانی در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «واحد جی تی آی پارس » با حضور رییس جمهور

افتتاح «واحد جی تی آی پارس » با حضور رییس جمهور