مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 17:052021-07-01پزشكي

در ایران هم ویروس دلتا مشاهده شده


حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی درباره موج پنجم کرونا گفت: نیمی از استان های کشور شروع موج جدید کرونا را تجربه می کنند، علی الخصوص این موضوع در استان هایی همانند تهران و مازندران روند صعودی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در دیدار با نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به خصوصیت های اقلیمی و اجتماعی منطقه و آمار پایین مبتلایان در نسبت به سایر استان ها در هفده ماه گذشته وضعیت کنونی سیستان وبلوچستان را نگران کننده توصیف کرد.

وی ادامه داد: ویروس دلتا قدرت سرایت بیشتری دارد و جوانان را بیشتر درگیر می کند و، چون روند ابتلا در سیستان وبلوچستان در گذشته کم بوده، نسبت به سایر استان ها ایمنی اکتسابی در آن وجود ندارد.

حریرچی بیان کرد: دو تا سه هفته اخیر با ورود ویروس از مرز های شرقی و جنوبی کشور از 62 شهر قرمز، 50 شهر مختص جنوب و جنوب شرق هستند.

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه میزان بیستری در سیستان وبلوچستان به متوسط کشوری رسیده است بیان کرد: امکانات فعلی استان کفاف نیاز های دو تا سه هفته ای را می دهد، اما اگر این وضع ادامه پیدا کند ممکن است دچار مشکل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایران هم ویروس دلتا مشاهده شده

در ایران هم ویروس دلتا مشاهده شده