مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-02سياسي

یک استثنای سینمایی در تاریخ سیاسی ایران


همایون اسعدیان معتقد است که بسته شدن و باز شدن خانه سینما در تاریخ سیاسی ایران  یک استثنا است که آنرا ببندند و یک نهاد مدنی با همه اعضا و انبوهی از اهالی سینما آنچنان پشت این قضیه بایستند که دو سال بعد در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392 حداقل  4 کاندید .

- همایون اسعدیان معتقد است که بسته شدن و باز شدن خانه سینما در تاریخ سیاسی ایران  یک استثنا است که آنرا ببندند و یک نهاد مدنی با همه اعضا و انبوهی از اهالی سینما آنچنان پشت این قضیه بایستند که دو سال بعد در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392 حداقل  4 کاندید ریاست جمهوری شعار تبلیغاتی شان بازشدن خانه سینما باشد.

با افتخار می توانم بگویم در فعالیت های صنفی ام از کسانی بودم که در این تلاش سهم داشتم.

موزه سینمای ایران در ادامه سلسله گفتگوهای تاریخ شفاهی خود با همایون اسعدیان ؛ کارگردان و فیلمنامه نویس گفتگویی انجام داده است که در زیر بخش هایی از آنرا می خوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همایون اسعدیان با بیان اینکه در احمدآباد اصفهان به دنیا آمده است، گفت: تا سن هفت سالگی در اصفهان زندگی کردم اما بعد از آن به دلیل اینکه پدرم کارمند بود از اصفهان به تهران آمدیم و بقیه عمرم را در تهران گذراندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک استثنای سینمایی در تاریخ سیاسی ایران

یک استثنای سینمایی در تاریخ سیاسی ایران