مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-02اجتماعي

پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری آزمون سراسری به خوبی رعایت شده است


استاندار خوزستان در بازدید از حوزه های برگزاری آزمون سراسری گفت: پروتکل های بهداشتی چه در حوزه های دانشگاهی و چه حوزه های آموزش و پرورش به خوبی رعایت شده است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در بازدید از حوزه های برگزاری آزمون سراسری گفت: پروتکل های بهداشتی چه در حوزه های دانشگاهی و چه حوزه های آموزش و پرورش به خوبی رعایت شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (11 تیرماه) در بازدید از حوزه های برگزاری آزمون سراسری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 83 هزار داوطلب در سراسر استان در حوزه های مختلف در آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی چه در حوزه های دانشگاهی و چه حوزه های آموزش و پرورش به خوبی رعایت شده است، تصریح کرد: استفاده از وسایل ضدعفونی و تب سنج و همچنین رعایت فاصله گذاری میان شرکت کنندگان در آزمون به خوبی انجام شده است.

استاندار، روند برگزاری آزمون را خوب دانست و گفت: به طور کلی روند برگزاری آزمون بسیار خوب بود و ازدحامی در حوزه های امتحانی شاهد نبودیم.

یکی از تدابیر خوب در روند برگزاری آزمون، در نظر گرفته شدن اتاق قرنطینه بود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: برای داوطلبانی نیز که مبتلا به بیماری یا بستری بودند، در بیمارستان شرایط برگزاری آزمون فراهم شده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری آزمون سراسری به خوبی رعایت شده است

پروتکل های بهداشتی در حوزه های برگزاری آزمون سراسری به خوبی رعایت شده است