مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-02سياسي

برجام نمونه ای از شعارهای دروغین حقوق بشر آمریکایی است


حقوق بشر آمریکا دروغی بیش نیست که برجام نمونه ای از آن است که به برداشته شدن تحریم ها منجر نشد و به آنچه قول دادند عمل نکردند.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت:حقوق بشر آمریکا دروغی بیش نیست که برجام نمونه ای از آن است که به برداشته شدن تحریم ها منجر نشد و به آنچه قول دادند عمل نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک به رییس جدید دستگاه قضا ، اظهار کرد: اقدامات گذشته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، موجب اعتماد مقام معظم رهبری به ایشان شد.

وی با تبریک سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای( 1) گفت: یاد و خاطره 6000 شهیدی که در این خطه به شهدت رسیدند را گرامی می داریم.

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا، گفت: مورد هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران جنایت جنگی برای زهرچشم گرفتن از ملت ایران و تسلیم شدن این مردم در برابر استعمار بود و نشان داد حقوق بشر آمریکا دروغی بیش نیست که برجام نمونه ای از آن است که به برداشته شدن تحریم ها منجر نشد و به آنچه قول دادند عمل نکردند.

در حال تکمیل.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام نمونه ای از شعارهای دروغین حقوق بشر آمریکایی است

برجام نمونه ای از شعارهای دروغین حقوق بشر آمریکایی است