مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-02سياسي

بحران آب در شالیزارهای گیلان/ مسئولان به فکر باشند


امام جمعه رشت با اشاره به وجود تنش آبی در شالیزارهای استان، گفت: مسئولان باید به فکر تأمین آب برای کشاورزان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با بیان اینکه 12 تیر سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرانی است، بیان کرد: این روز سالروز افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه افتضاحات آمریکایی ها بر جهانیان مبرهن شده است، افزود: باور به مقاومت در کشورهای اسلامی به این دلیل است که همه به ضعف و نقص حکومت آمریکا پی برده اند و سالیانه بیش از هزار و 600 کودک و نوجوان در این کشور به قتل می رسند و خشونت پلیس و سایر موارد حاکی از چالش بزرگ در این کشور است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها دستگاه قضا ما را به نقض حقوق بین الملل متهم می کنند در حالی که خودشان انسان ها را به فجیع ترین شکل به قتل می رسانند، گفت: نقض حقوق اقلیت های دینی و اسلام هراسی و نقض حقوق زنان چهره واقعی آمریکا است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به انسان کشی آمریکا در کشورهایی مانند افغانستان، افزود: حمایت از تروریست های تکفیری، ایجاد زندان در منطقه، حمایت بی قید و شرط از رژیم جعلی اسراییل، حمایت از عربستان در یمن، مواجهه 80 ساله با ایرانی ها، به شهادت رساندن دانشجویان ایرانی و حمایت از رژیم سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب در شالیزارهای گیلان/ مسئولان به فکر باشند

بحران آب در شالیزارهای گیلان/ مسئولان به فکر باشند