مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-02سياسي

62 هزار واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق شد


فرماندار شهرستان ری با بیان اینکه انتظار داریم با توجه به جهش هایی که در ویروس کرونا اتفاق افتاده است مردم پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان ری اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا طرح سراسری واکسیناسیون در شهرستان ری همزمان با سراسر کشور آغاز شده بود و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 62 هزار واکسن به جامعه هدف در این شهرستان تزریق شده است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و راه اندازی مراکز متعدد تزریق واکسن در مرکز شهرستان و بخش های تابعه شهرستان ری، هیچ گونه ازدحامی در این خصوص از سوی شهروندان در مراکز سطح شهرستان صورت نگرفته و واکسیناسیون از ابتدای طرح به صورت مداوم و بی وقفه انجام شده است.

فرماندار شهرستان ری بیان کرد: واکسیناسیون بر اساس گروه های سنی که از سوی وزارت بهداشت و درمان مشخص می شوند در شهرستان ری در حال اجرا است و آمادگی لازم برای تزریق انبوه واکسن فراهم می باشد.

توکلی در انتها خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود با توجه به جهش های صورت گرفته در ویروس کرونا، رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را همچنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 هزار واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق شد

62 هزار واکسن کرونا در شهرستان ری تزریق شد