مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 15:002021-07-02اجتماعي

بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درخصوص کنکور 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کنکور 1400 در حالی برگزار شد که در طول دو سال تحصیلی گذشته دانش آموزان کشور با بی سابقه ترین شرایط پاندمی کرونا مواجه بودند، اما بنظر میرسد در سازمان سنجش و در میان طراحان سوالات کنکور خبری از این موضوع نبوده است.

مسئله و سوال اصلی این است که چرا کشور همواره از نبود همکاری بین بخشی و نبود رویکرد مسئله محور، در حال آسیب دیدن است و مقامات دولتی و ساختار های بروکراتیک، حاضر به تعدیل مواضع و شرایط فعلی خود به نفع دانش آموزان و خانواده ها نیستند؟ در کنکور امسال بویژه در دروسی مثل ریاضی، سوالات کنکور غیرهماهنگ با محتوی کتاب درسی بوده و سطح دشواری و آشفته بودن چینش سوالات بگونه ای بوده که عمده دانش آموزان را از ادامه پاسخگویی منصرف کرده است.

متاسفانه عدم همکاری سازمان سنجش با وزارت آموزش و پرورش شرایط را به گونه ای رقم زده که نگرانی های روحی و روانی نوجوانان آینده ساز کشور را بشدت تشدید کرده است.

در حالی که قریب به یک چهارم دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان تازه وارد در دانشگاهها، دارای افسردگی و آسیب های روحی هستند دستگاه عظیم و پیچیده کنکور و سازمان غیر شفاف و غیر پاسخگوی سازمان سنجش مرتبا بر تشدید بحران های روحی و روانی نوجوانان کشور دامن می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درخصوص کنکور 1400

بیانیه مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درخصوص کنکور 1400