مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 00:552021-07-02ورزشي

کار سختی داریم اما سقوط نمی کنیم


سرمربی قشقایی به سختی کار این تیم در سه هفته پایانی رقابت های این فصل اذعان دارد، اما با اطمینان خاصی از بقای تیمش صحبت می کند.

- ایسنا/فارس سرمربی قشقایی به سختی کار این تیم در سه هفته پایانی رقابت های این فصل اذعان دارد، اما با اطمینان خاصی از بقای تیمش صحبت می کند.

تیم فوتبال قشقایی که در حال حاضر تنها یک پله و دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد، یکشنبه 13 تیرماه به مصاف بادران مدعی خواهد رفت.

بادران با امیدرضا روانخواه سرمربی فیروزآبادی و بازیکن سابق تیم های فجرسپاسی شیراز و استقلال تهران اوج گرفته و با تمام وجود برای رسیدن به لیگ برتر می جنگند.

داریوش هرمزی به ایسنا گفت: بادران یکی از تیم های شایسته این فصل است که می تواند به لیگ برتر هم برسد، اما یادتان نرود که ما همین تیم را در بازی رفت و در زمین خودش شکست دادیم.

پس جایگاه فعلی این دو تیم، معیاری برای پیش بینی برنده مسابقه برگشت نیست.

این مربی خوزستانی افزود: بله کار ما سخت است.

سه بازی بسیار سخت و سنگین را پیش رو داریم ولی شما مطمئن باشید، سقوط هیچ نسبتی با نام ایل بزرگ قشقایی ندارد و با شایستگی سهمیه استان فارس را در لیگ یک حفظ خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم قشقایی در بازی هفته سی و یکم خود در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی رفت و در حالی که تا دقایق پایانی بازنده بود، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار سختی داریم اما سقوط نمی کنیم

کار سختی داریم اما سقوط نمی کنیم