مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:052021-07-02سياسي

عدم افزایش پرونده های قضایی مددجویان کمیته امداد/ 70 درصد پرونده ها مختومه شدند


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با اشاره به اینکه با افزایش پرونده های قضایی مددجویان مواجه نشده ایم، گفت: 70 درصد پرونده های مددجویان مختومه شده و مابقی نیز در دست پیگیری است.

- جعفر صباغیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد پرونده های قضایی مددجویان کمیته امداد، اظهار داشت: مهم ترین پرونده های خانواده مددجویان کمیته امداد در مورد طلاق، عدم امکان سازش، نکاح، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، حضانت و ملاقات فرزندان، اثبات زوجیت و…، است.

وی افزود: در مجموع در سال گذشته 2438 پرونده مطرح شده در دستگاه قضایی وجود داشته که بالغ بر 70 درصد این پرونده ها مختومه شده و 30 درصد باقی مانده که در حال پیگیری است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد تاکید کرد: امیدواریم این تعداد پرونده نیز بزودی از سوی دستگاه قضایی تعیین تکلیف شود و پیگیری هایی که وکلای نیکوکار انجام می دهند این پرونده را به نتیجه برساند.

به گفته وی، دستگاه قضایی و قضات همکاری خوبی با مددجویان کمیته امداد دارند و دغدغه آنها نسبت به محرومین و مددجویان باعث تعیین تکلیف و پیگیری پرونده ها می شود.

صباغیان اظهار داشت: به رغم اینکه مشکلات معیشتی مددجویان و نیازهای اقتصادی آنها زیاد است اما خوشبختانه افزایش تولید پرونده چشمگیری نسبت به سال گذشته نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم افزایش پرونده های قضایی مددجویان کمیته امداد/ 70 درصد پرونده ها مختومه شدند

عدم افزایش پرونده های قضایی مددجویان کمیته امداد/ 70 درصد پرونده ها مختومه شدند