مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-03سياسي

اعلام برنامه های هفتگی حرم کریمه اهل بیت (س)


مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه یکشنبه هفته جاری مصادف با 23 ذی القعده به روایتی شهادت امام رضا (ع) است، گفت: به این مناسبت، - حجت الاسلام محسن آمره در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اعلام جزییات مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری اظهار کرد: این برنامه ها شامل مراسم قبل از ظهر، قبل از مغرب و بعد از نماز عشاء از 12 تا 18 تیرماه 1400 می شود.

وی اضافه کرد: مراسم قبل از نماز ظهر شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین اکبری، زین العابدین بیگدلی، حاحیان، تکیه ای، بیگی، تابش و حیدری کاشانی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: بعد از نماز عصر نیز هرروز زیارتنامه حضرت معصومه(س) از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب توسط  مداحان علوی نژاد، شمس آبادی، حسینی تبار، خرسندی، جهان دیده و حسینی سرشت قرائت خواهد شد.

وی عنوان کرد: سخنرانی قبل از خوانده خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکشنبه 23 ذی القعده به روایتی شهادت امام رضا علیه السلام است و به این مناسبت مراسم مداحی و روضه خوانی شنبه شب با نوای مالکی نژاد و یکشنبه قبل از نماز ظهر با نوای وفانیا، قبل از نماز مغرب با نوای مهدی حمامیان و بعد از نماز عشا با نوای مهدی حیدرزاده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفتگی حرم کریمه اهل بیت (س)

اعلام برنامه های هفتگی حرم کریمه اهل بیت (س)