مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-03اقتصادي

چه کسی باید وزیر نفت شود؟


به اعتقاد یک کارشناس، وزیر نفت در دولت سیزدهم حتما باید با صنعت نفت آشنا باشد و بتواند با دنیا تعامل کند؛ نفت سیاسی ترین کالای دنیاست که در کشور ما نیز وجود دارد البته که ایران هیچگاه از آن به عنوان ابزار و صلاح استفاده نکرده اما در دنیا شاهد این اتفاق .

- به اعتقاد یک کارشناس، وزیر نفت در دولت سیزدهم حتما باید با صنعت نفت آشنا باشد و بتواند با دنیا تعامل کند؛ نفت سیاسی ترین کالای دنیاست که در کشور ما نیز وجود دارد البته که ایران هیچگاه از آن به عنوان ابزار و صلاح استفاده نکرده اما در دنیا شاهد این اتفاق هستیم و همین موضوع اهمیت مدیریت صنعت نفت را به خوبی نشان می دهد.

مرتضی بهروزی فر در گفت وگو با ایسنا، به اشاره به تحریم های نفتی گسترده ای که علیه ایران در سال های قبل صورت گرفت، اظهار کرد: وزیر نفت دولت سیزدهم باید کسی باشد که دنیا را بشناسد و قدرت تعامل با دنیا را داشته باشد و بتواند در داخل کشور نیز یک اجماع ایجاد کند که صنعت نفت توسعه یابد؛ در حال حاضر صنعت نفت ایران با مشکلات زیادی روبرو است.

وی با بیان اینکه تحریم های آمریکا در سال های گذشته به خصوص از دولت نهم بسیار افزایش یافت و اکنون در نقطه ای قرار داریم که امکان فروش نفت و بازگشت پول آن را به راحتی نداریم، گفت: به خاطر تحریم هایی که اتفاق افتاد، ما نتوانستیم متناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی باید وزیر نفت شود؟

چه کسی باید وزیر نفت شود؟