مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-03ورزشي

تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی اولویت اداره ورزش باشد


از مدیر جدید اداره ورزش شهرستان انتظار است تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را در اولویت های کاری خود قرار داده و برای تسریع در روند تکمیل این طرح ها همت کند.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: از مدیر جدید اداره ورزش شهرستان انتظار است تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را در اولویت های کاری خود قرار داده و برای تسریع در روند تکمیل این طرح ها همت کند.

سعید کتابی شنبه 12 تیرماه در جلسه تکریم و معارفه مدیران اداره ورزش و جوانان اسدآباد با تأکید بر نقش ورزش در شاداب سازی و رشد جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، اظهارکرد :اسدآباد با در اختیار داشتن بافتی جوان در بسیاری از رشته ها دارای ظرفیت پرورش قهرمانان به نام در سطح کشور و حتی بین الملل است و نقش بی بدیلی در سطح استان و حتی کشور دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان در رشته بسکتبال صاحب نام بوده و در رشته فوتبال جوانان و نوجوانان مستعدی دارد و در رشته کشتی و ورزش باستانی جوانان اسدآباد خوش در خشیده اند، تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران شهرستان اسدآباد در رشته های مختلف همواره در سطح استانی و فراتر مطرح بوده اند و شاهد حضور برجسته آنان در سطوح استانی و ملی و جهانی بوده ایم.

وی توسعه ورزش را به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسئولین شهرستان برشمرد و با تأکید بر ضرورت رفع موانع رشد و شکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی اولویت اداره ورزش باشد

تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی اولویت اداره ورزش باشد