مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-03سياسي

طرح ها و ایده های کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت می شود.


نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای توسعه این استان از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد، گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق در کشور است که قطعا از ایده ها و طرح های آن در استان حمایت می شود.

- نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی: طرح ها و ایده های کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت می شود.

ایسنا/کردستان نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای توسعه این استان از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد، گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق در کشور است که قطعا از ایده ها و طرح های آن در استان حمایت می شود.

محسن فتحی امروز شنبه (12 تیرماه) در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه خدمات جهاددانشگاهی در کشور شناخته شده است، اظهار کرد: امروزه از طریق پژوهش و فناوری های نوین می توانیم شاهد توسعه در جامعه باشیم.

وی افزود: باتوجه به تاخر به وجود آمده این نهاد انقلابی در استان کردستان انتظار می رود مسئولین محترم استان از فعالیت های این نهاد به صورت مادی و معنوی حمایت کنند.

فتحی با بیان اینکه برای توسعه این استان از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد، گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی موفق در کشور است که قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ها و ایده های کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت می شود.

طرح ها و ایده های کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان حمایت می شود.