مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-03اقتصادي

استفاده از راه آهن در حمل بدنه و قطعه خودرو


مدیرعامل مجموعه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در بحث حمل بدنه و قطعه و حوزه واردات از راه آهن استفاده می کنیم، گفت: پارسال تفاهم نامه استفاده از مجموعه آپرین راه آهن را منعقد کردیم و امروز آپرین از باراندازهای ویژه ایران خودرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مراسم امضای تفاهم نامه طرح ساخت و تامین مالی برقی کردن راه آهن حومه ای تهران-گرمسار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل راه آهن و مدیر عامل ایران خودرو در شرکت راه آهن در حال برگزاری است.

در این مراسم مدیرعامل مجموعه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: ویژگی ما با راه آهن این است که هر دو در بخش هایی خدمت گیرنده و در بخش هایی خدمت دهنده هستیم.

فرشاد مقیمی ادامه داد: با توجه به حمل و نقل وسیع ایران خودرو، در موضوعات مختلف طی همکاری گسترده با راه آهن، از پارسال در حوزه حمل و نقل، سهم ایران خودرو در بحث جابه جایی مواد اولیه و محصول نهایی را افزایش دادیم.

وی ادامه داد: در این حوزه راه آهن همکاری ویژه ای داشت، سال گذشته تفاهم نامه استفاده از مجموعه آپرین راه آهن را منعقد کردیم و امروز آپرین از باراندازهای ویژه ایران خودرو است.

مدیرعامل مجموعه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: در بحث حمل بدنه و قطعه و حوزه کانتینر (واردات) از راه آهن استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از راه آهن در حمل بدنه و قطعه خودرو

استفاده از راه آهن در حمل بدنه و قطعه خودرو