مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-03پزشكي

افزایش بیماران سرپایی کرونا در همدان/ جلوی ورود مسافر گرفته شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از افزایش مراجعه بیماران سرپایی مبتلا به کرونا به بیمارستان های همدان خبر داد و گفت: نسبت به ورود مسافران به همدان معترضیم و این روند باعث افزایش بیماران بستری می شود.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر استان همدان از لحاظ تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به در استان صورت نگیرد با افزایش تعداد بیماران بستری نیز در روزهای آینده مواجه خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه برخی از استانها شیب تندی در ابتلا به کرونا دارند  اما در همدان این وضعیت را شاهد نیستیم گفت: به تمام بیمارستان اعلام شده از لحاظ بستری بیماران احتمالی و تجهیزات آمادگی لازم داشته باشند.

وی در خصوص این موضوع که این روزها شاهد حضور مسافرانی از استان های جنوبی به همدان هستیم بیان کرد: ما هم نسبت به این موضوع اعتراض داریم چون روند ابتلا به کرونا در اکثر استان ها رو به افزایش است و  نیاز به محدودیت ترددها  وجود دارد.

جلیلی گفت: طبق اعلام ستاد کرونا حضور در تفرجگاه ها و پارک ها ممنوع شده که امیدوارم مسوولان مربوطه به این موضوع توجه لازم را داشته باشند تا با بار دیگر با بحران پیک کرونا مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران سرپایی کرونا در همدان/ جلوی ورود مسافر گرفته شود

افزایش بیماران سرپایی کرونا در همدان/ جلوی ورود مسافر گرفته شود