مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-03اقتصادي

مقصد ناگزیر صنایع سرریز پایتخت و واکاوی یک معضل اساسی در آن


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سمنان به عنوان استانی با ظرفیت های بالقوه فراوان نام برد و با اشاره به نزدیکی این استان با پایتخت و چند استان پرجمعیت کشور بر لزوم تکمیل زیرسخت های صنعتی و خصوصا حل معضل قدیمی کم آبی در این استان با انتقال .

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از سمنان به عنوان استانی با ظرفیت های بالقوه فراوان نام برد و با اشاره به نزدیکی این استان با پایتخت و چند استان پرجمعیت کشور بر لزوم تکمیل زیرسخت های صنعتی و خصوصا حل معضل قدیمی کم آبی در این استان با انتقال آب خزر به کویر مرکزی تاکید کرد.

علی تشنه دل با حضور در دفتر ایسنا در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا از استان سمنان به عنوان تنها استان و منطقه جغرافیایی مستعد پیرامونی پایتخت برای جذب سرریز صنایع و سرمایه گذاری و تحقق توسعه نام برد و اظهار کرد: استان سمنان علی رغم ظرفیت های متعددی که در این بخش دارد با چالش های جدی نیز روبرو است.

وی با بیان اینکه استان سمنان از معدود استان های پیرامونی تهران است که از پتانسیل لازم برای توسعه برخوردار است افزود: استان هایی نظیر البرز، قزوین در غرب پایتخت با مشکلات مختلفی از جمله نبود زمین مواجه اند و از همین رو صنایع پیرامونی تهران راهی جز استقرار در شرق پایتخت و استان سمنان ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد ناگزیر صنایع سرریز پایتخت و واکاوی یک معضل اساسی در آن

مقصد ناگزیر صنایع سرریز پایتخت و واکاوی یک معضل اساسی در آن