مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-03اجتماعي

باز هم تلفات ماهیان «گاماسیاب»


رودخانه « گاماسیاب» دوباره شاهد تلفات آبزیان بود، ماجرایی که هر چند وقت یکبار و هر سال خصوصا در فصل گرما تکرار می شود و هزاران قطعه ماهی تلف می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رودخانه گاماسیاب دوباره شاهد تلفات آبزیان بود، ماجرایی که هر چند وقت یکبار و هر سال خصوصا در فصل گرما تکرار می شود و هزاران قطعه ماهی تلف می شود.

سیدرضا چقاکبودی رییس اداره محیط زیست شهرستان هرسین در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تلفات آبزیان در رودخانه گاماسیاب، گفت: این تلفات از 48 ساعت قبل آغاز شد و محدوده بروز آن نیز از پل فلزی در نزدیک شهر بیستون تا پل چهر است.

وی ادامه داد: هنوز برآورد دقیقی از تعداد ماهیان تلف شده مشخص نیست و کار در دست بررسی است، اما آنچه مشهود است آمار تلفات بالا و بیش از هزاران قطعه است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان هرسین با بیان اینکه از ابتدای مشاهده تلفات کار پایش رودخانه و واحدهای صنعتی مسیر آغاز شد، خاطرنشان کرد: نمونه گیری انجام و به آزمایشگاه محیط زیست ارسال شده و در دست بررسی است و به محض مشخص شدن دلیل اصلی تلفات اطلاع رسانی انجام و با مسببین احتمالی برخورد خواهد شد.

چقاکبودی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست چه نوع آلودگی و مشکلی باعث تلفات آبزیان گاماسیاب شده، اظهار کرد: قطعا تنش آبی و خشکسالی که اکنون با آن مواجهیم در این تلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم تلفات ماهیان «گاماسیاب»

باز هم تلفات ماهیان «گاماسیاب»