مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-03اقتصادي

تجهیز تمام شهرک ها و برج های پایتخت به مخازن پسماند خشک و تر


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران از تجهیز کامل آپارتمان ها، شهرک ها و برج های پایتخت به مخازن پسماند خشک و تر خبر داد.

- ، صدرالدین علیپور در خصوص انتقال مخازن جمع آوری پسماند به داخل شهرک ها و برج های پایتخت در راستای اجرای طرح کاپ گفت: اجرای طرح کاپ (الگوی نوین کاهش پسماند) به عنوان طرحی جامع و نوآورانه که از 2 سال پیش تاکنون آغاز شده است مسیر خود را گام به گام طی کرده و با هدف کاهش تولید پسماند، کاهش یا حذف پدیده مذموم زباله گردی و تشویق شهروندان به آبگیری پسماند در نحوه جمع آوری و انتقال هم تغییراتی ایجاد کرده است.

وی افزود: با توجه به مشاهده رفتارهای نادرست از قبیل ریختن پسماندهای حجیم مانند کارتن، مقوا و یا نخاله های ساختمانی به مخازن سطح شهر و همچنین تخلیه پسماندهای تر آبگیری نشده به همراه پسماندهای خشک در ساعات مختلف روز، بخشی از مخازن پسماند 1100 لیتری واقع در سطح شهر جمع آوری و به روشی جدید و در ابعاد مختلف 120، 240 و 360 لیتری به داخل منازل و برج ها منتقل می شود.

علیپور با اشاره به آموزش و فرهنگ سازی به شهروندان ساکن شهرک ها و برج های واقع در مناطق 22 گانه نیز گفت: در ماه های اخیر این طرح با تحویل مخازن پسماند تر و خشک به آپارتمان ها، برج ها و شهرک ها شروع شده و با توجه به اینکه در آپارتمان ها تعداد افراد محدود است، مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تمام شهرک ها و برج های پایتخت به مخازن پسماند خشک و تر

تجهیز تمام شهرک ها و برج های پایتخت به مخازن پسماند خشک و تر