مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-03بين الملل

آتش سوزی در مناطق مرزی مریوان همچنان ادامه دارد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان اعلام کرد که آتش سوزی در منطقه دولابی و دره وران مریوان با وجود تلاش نیروهای منابع طبیعی، - ایسنا/کردستان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان اعلام کرد که آتش سوزی در منطقه دولابی و دره وران مریوان با وجود تلاش نیروهای منابع طبیعی، انجمن های مردمی و مردم همچنان ادامه دارد.

آزاد نامداری بعدازظهر امروز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه مساحت دقیق جنگل های سوخته به دلیل ادامه آتش سوزی در دست نیست اظهار کرد که آتش سوزی منطقه دره وران چهارمین روز خود را پشت سر می گذارد و هرچند این آتش مهار شده اما پس از مدتی به دلیل وزش باد و انتقال تکه های زغال دوباره آتش شعله ور شده است.

وی افزود که آتش سوزی منطقه دولابی سومین روز خود را پشت سر می گذارد که در منطقه صفر مرزی و در محدوده میدان مین و مناطق پاکسازی نشده واقع شده است اما با این وجود عملیات اطفاء حریق ادامه دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان تصریح کرد که حدود 30 نفر نیروی اداره منابع طبیعی از مریوان و سنندج درحال جدال با آتش سوزی هستند و علاوه بر این نیروهای مردمی و انجمن های محیط زیستی همراه با محیطبانان در امر مهار آتش جنگل های مریوان مشارکت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در مناطق مرزی مریوان همچنان ادامه دارد

آتش سوزی در مناطق مرزی مریوان همچنان ادامه دارد