مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-03سياسي

پاسخ شهرداری در خصوص درگیری نیروهای تخلفات شهری با یک متخلف


شهرداری قم در اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن و عذرخواهی از شهروندان در پی انتشار فیلم درگیری نیروهای تخلفات شهری با یک متخلف، توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روابط عمومی اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در پی انتشار تصاویری از درگیری اخیر عوامل پیمانکاری این مجموعه با یکی از سدمعبرکنندگان، در اطلاعیه ای توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

در این اطلاعیه آمده است: در خصوص انتشار تصاویری از درگیری نیروهای پیمانکاری پیشگری و رفع تخلفات شهری با یکی از سدمعبرکنندگان در بلوار آیت الله کاشانی، ضمن محکوم کردن و عذرخواهی از شهروندان بابت بروز این اتفاق در شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها، به اطلاع می رساند با توجه به اهمیت مسئله، بررسی جوانب مختلف پس از اطلاع از وقوع این اتفاق در مجموعه شهرداری قم در دستور کار قرار گرفته و به انجام رسیده است که با توجه به قطعیت قصور در انجام وظایف و بروز رفتار خارج از شأن، در اولین اقدام برخورد لازم با سرگروه و تیم مربوطه صورت گرفته و نفرات مقصر اخراج شدند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: طبق گزارش های واصله، مرور تصاویر مختلف و زوایای گوناگون ضبط شده و تشریح آن توسط یکی از عوامل محترم پلیس راهور حاضر در محل، این درگیری پس از اجرای رفع سدمعبر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شهرداری در خصوص درگیری نیروهای تخلفات شهری با یک متخلف

پاسخ شهرداری در خصوص درگیری نیروهای تخلفات شهری با یک متخلف