مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-03اقتصادي

ممنوعیت ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان


ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است و در شرایط فعلی چاره ای جز جلوگیری و ایجاد محدودیت نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی محمدی اظهار کرد: با توجه به افزایش موارد ابتلاء و بستری و اعلام وضعیت هشدار قرمز در بسیاری از شهرستانها و با هدف جلوگیری از روند صعودی و شکل گیری موج پنجم بیماری در مرکز استان الزامات و محدودیت های کرونایی با جدیت بیشتری اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان ممنوع است، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی در شرایط غیر کرونایی هر ساله در همدان شاهد سفرهای قابل توجهی بویژه از استان های جنوبی هستیم که در شرایط فعلی چاره ای جز جلوگیری و ایجاد محدودیت نداریم.

محمدی افزایش رفت و آمدهای خانوادگی، میهمانی ها و هرگونه مراسم جمعی را از جمله مهمترین عوامل انتشار بیماری دانست و تاکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 لغایت 3 بامداد همچنان استمرار دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار همدان با بیان اینکه هم اکنون همدان در وضعیت هشدار نارنجی کرونایی با احتمال تبدیل به وضعیت قرمز قرار دارد که امیدواریم با همکاری عموم مردم بتوانیم شرایط را به نحوی مدیریت کنیم که با وضعیت قرمز مواجه نشویم، افزود: وضعیت قرمز کرونایی محدودیت های بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان

ممنوعیت ورود مسافران از شهرهای قرمز کرونایی به همدان