مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-03اقتصادي

کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 3 روستا و و 22 واحد تولیدی گرمسار


پروژه گازرسانی به روستاهای جوادآباد، مندولک و امام زاده سرباز و 22 واحد صنعتی و تولیدی شهرستان گرمسار با حضور مسؤولان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روستاهای جوادآباد، مندولک و امام زاده سرباز شهرستان شرکت گاز استان سمنان در این مراسم اظهار کرد: با افتتاح این طرح، 100 درصد روستاهای حوزه شهرستان گرمسار، از نعمت گاز برخوردار می شوند.

علیرضا اعوانی با بیان اینکه ضریب برخورداری روستاهای استان سمنان از نعمت گاز طبیعی، 91 درصد است، افزود: در شرایط مناسب، در آینده جشن سبز شدن شهرستان گرمسار از لحاظ برخورداری از گاز طبیعی را برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: این طرح که شامل گازرسانی به سه روستا و 22 واحد صنعتی و تولیدی است، با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال و ظرف مدت هفت ماه اجرایی می شود.

گازرسانی به روستاها زمینه ساز اشتغال روستاییان است سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این مراسم گفت: طرح های گازرسانی به روستاها، علاوه بر تأمین کردن نیازها و دسترسی آسان مردم به امکانات، زمینه ساز اشتغال روستاییان خواهد بود.

شریفی نژاد گفت: بهره مندی مردم از گاز طبیعی در استان سمنان امروز در مرز 91 درصد قرار دارد و با میانگین کشوری فاصله بسیار مطلوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 3 روستا و و 22 واحد تولیدی گرمسار

کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 3 روستا و و 22 واحد تولیدی گرمسار