مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 20:202021-07-03بين الملل

الکاظمی: ایران در صادرات گاز به عراق کوتاهی نکرد


نخست وزیر عراق با نشانه رفتن انگشت اتهام به سوی دولت های گذشته در زمینه بحران برق عراق تصریح کرد که «برادران ما در جمهوری اسلامی ایران در تزریق گاز کم نگذاشتند با وجود اینکه دشواری هایی در دریافت بهای آن به علت تحریم های تحمیلی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا نخست وزیر عراق در نشست اول خود با تیم ویژه حل بحران برق عراق چند سوال را در این باره مطرح و تاکید کرد که همه درباره حق ملت عراق اشتباه کردند و در جای دیگری از سخنانش گفت که ایران تنها کشوری است که به شبکه انرژی عراق متصل است و کوتاهی نکرده است ، اما عراق باید به دنبال تنوع بخشی به منابع انرژی خود برای حل بحران برق باشد.

او به سال ها اشتباهات مسئولان پیشین اشاره کرد و گفت: دولت من بهای سیاست های غلط و اتلاف اموال در طول 17 سال در همه عرصه ها به ویژه انرژی را می دهد .

الکاظمی دولت های پیشین عراق و برخی طرف های سیاسی این کشور را مورد سرزنش قرار داد و اشاره کرد که ممکن است برخی از آن طرف ها پشت پرده عملیات های خرابکارانه اخیر در بخش انرژی باشند.

نخست وزیر عراق گفت: شهروندان می پرسند چه کسی شبکه های انتقال انرژی را هدف قرار می دهد؟ چرا؟ آیا ما در برابر عملیاتی تخریبی با سرشتی سیاسی هستیم یا تروریستی؟ به این سوال ها بعد از پایان تحقیق (از سوی تیم ویژه حل بحران برق) پاسخ خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی: ایران در صادرات گاز به عراق کوتاهی نکرد

الکاظمی: ایران در صادرات گاز به عراق کوتاهی نکرد