مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 20:252021-07-03فناوري

کروم کاربران را از وب سایت های ناامن دور می کند


گوگل سرگرم کار روی قابلیت جدیدی برای مرورگر کروم است که به طور اتوماتیک کاربران را از وب سایت های ناامنی که همچنان از پروتکل HTTP استفاده می کنند، - گوگل سرگرم کار روی قابلیت جدیدی برای مرورگر کروم است که به طور اتوماتیک کاربران را از وب سایت های ناامنی که همچنان از پروتکل HTTP استفاده می کنند، دور می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این غول جستجوی اینترنتی مدتهاست حامی استفاده از پروتکل HTTPS بوده و در سال 2018 همه سایت هایی که از پروتکل HTTP استفاده می کردند را به عنوان ناامن نشان داد.

گوگل با انتشار نسخه 86 کروم در سال گذشته، هشدار به کاربران درباره اشکال ناامن سایت های HTTPS را آغاز کرد تا مانع شود کاربران اطلاعات مهمی مانند اطلاعات بانکی خود را در این سایتها وارد کنند.

طبق پست جدید سایت کرومیوم گریت، اکنون گوگل سرگرم کار برای افزودن گزینه تنها در وضعیت HTTPS در نسخه آینده کروم است.

هنگامی که این قابلیت به کروم اضافه شود، گزینه جدید همواره از ارتباطات ایمن استفاده کنید به بخش امنیت تنظیمات مرورگر در زیرمجموعه قسمت پیشرفته (Advanced) افزوده می شود.

اگر گزینه مذکور فعال باشد، گوگل همه وب گردی را به HTTPS ارتقا می دهد و پیش از بارگزاری سایت هایی که از این پروتکل پشتیبانی نمی کنند، به کاربر هشدار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروم کاربران را از وب سایت های ناامن دور می کند

کروم کاربران را از وب سایت های ناامن دور می کند