مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-04بين الملل

تازه ترین خبر درباره کشتی هدف گرفته شده در اقیانوس هند


گزارش ها حاکیست یک کشتی باربری که در مسیر جده به امارات متحده عربی هدف حمله قرار گرفته تا چند ماه پیش متعلق به شرکتی تحت مدیریت یک اسراییلی بوده است، - اما حالا فروخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابتدا گفته می شد که این کشتی اسراییلی است اما اکنون گزارش می شود که شرکت دریانوردی زودیاک متعلق به ایال اوفر، تاجر اسراییلی، گفته که این کشتی متعلق به آن یا تحت مدیریت آن نیست.

خبر حمله روز شنبه را نخست شبکه لبنانی المیادین، نزدیک به حزب الله، گزارش داد و رسانه های اسراییلی هم به نقل از منابع امنیتی آن را تایید کردند.

شبکه ان 12 به نقل از منابع آگاه در تشکیلات دفاعی رژیم صهیونیستی که از آنها نام نبرد گزارش داد که کشتی احتمالا هدف اصابت یک موشک قرار گرفته اما خسارت شدیدی ندیده و به راه خود ادامه می دهد.

شبکه ان12 گزارش داده بود که کشتی به نام تیندال تحت مالکیت شرکت بین المللی دریانوردی زودیاک ال تی دی که مقر آن در لندن است، بود.

اما این شرکت اکنون اعلام کرده که کشتی سی اس اِی وی تیندال را چندین ماه پیش فروخته بود.

نیویورک تایمز به نقل از یک مقام امنیت ملی اسراییل گزارش می دهد که تصور می شود این کشتی هدف حمله یک هواپیمای بدون سرنشین یا کماندوهای دریایی قرار گرفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین خبر درباره کشتی هدف گرفته شده در اقیانوس هند

تازه ترین خبر درباره کشتی هدف گرفته شده در اقیانوس هند