مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-04ورزشي

نخستین جشنواره ملی ترویج نجوم در اصفهان برگزار می شود


مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب از برگزاری جشنواره ملی ترویج نجوم ادیب، یادمان پروفسور احمد کیاست پور در اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب از برگزاری جشنواره ملی ترویج نجوم ادیب، یادمان پروفسور احمد کیاست پور در اصفهان خبر داد.

مهری نقوی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: جشنواره ملی ترویج نجوم ادیب یادمان پرفسور احمد کیاست پور برای نخستین بار در کشور در راستای پاسداشت زحمات و تلاش های دکتر کیاست پور در زمینه علم نجوم و اپتیک و یادمان این شخصیت علمی به عنوان یکی از بنیانگذاران مرکز نجوم ادیب و با هدف ترویج علم به ویژه علم نجوم برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره ویژه دانش آموزان دوره دوم متوسطه، دانشجویان و منجمان آماتور برنامه ریزی شده و منجمان آماتور خارج از کشور نیز امکان شرکت در این جشنواره را دارند که دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان و باشگاه های فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان از جمله حامیان اصلی جشنواره ملی ترویج نجوم هستند.

مدیر مرکز نجوم ادیب اصفهان با اشاره به اینکه جشنواره ملی ترویج نجوم در دو بخش فراخوان مقالات علمی و عکس نجومی برگزار می شود، تصریح کرد: بخش فراخوان مقاله های علمی محورهای موضوعی شامل موضوعات خورشید و منظومه شمسی، نجوم رصدی، علم و فناوری فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی ترویج نجوم در اصفهان برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی ترویج نجوم در اصفهان برگزار می شود