مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-04سياسي

همکاری و هماهنگی ناجا و قوه قضاییه، زمینه ارتقا امنیت در جامعه را فراهم  می سازد


امروز تعامل، همکاری و هم افزایی خوبی بین نیروی انتظامی و قوه قضاییه وجود دارد که این موضوع می تواند موجب ارتقا امنیت و احساس امنیت در جامعه را بیش از پیش فراهم سازد.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسین رحیمی در دیدار با القاصی مهر دادستان تهران و حشمتی رییس کل دادگستری تهران، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام اژه ای به عنوان رییس قوه قضاییه، بیان داشت: امروز تعامل، همکاری و هم افزایی خوبی بین نیروی انتظامی و قوه قضاییه وجود دارد که این موضوع می تواند موجب ارتقا امنیت و احساس امنیت در جامعه را بیش از پیش فراهم سازد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امنیت مهمترین مولفه ای است که می تواند موجبات رونق و شکوفایی کشور را در زمینه های مختلف فراهم سازد، عنوان داشت: بطور حتم تعامل و همکاری پلیس و دستگاه قضا می تواند در ایجاد و گسترش امنیت نقش موثری داشته باشد.

وی افزود: دستگاه قضا و نیروی انتظامی بیشترین مناسبات کاری و اداری را با هم دارند و در این زمینه بحمدالله همکاری و هم افزایی خوبی بین این دو مجموعه قرار دارد.

سردار رحیمی با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضا و اینکه در حال حاضر کلانتری ها و پلیس های تخصصی تهران بزرگ دارای ارتباط الکترونیکی با دستگاه قضا می باشند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری و هماهنگی ناجا و قوه قضاییه، زمینه ارتقا امنیت در جامعه را فراهم  می سازد

همکاری و هماهنگی ناجا و قوه قضاییه، زمینه ارتقا امنیت در جامعه را فراهم  می سازد