مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-04اقتصادي

قطعی برق، کم آبی روستاهای سنقر را تشدید کرده/ آبرسانی سیار به 35 روستا


فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به تشدید مشکلات کم آبی گفت: در حال حاضر آب مورد نیاز 35 روستای شهرستان بصورت آبرسانی سیار تامین می شود.

- قطعی برق، "کم آبی" روستاهای سنقر را تشدید کرده/ آبرسانی سیار به 35 روستا ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به تشدید مشکلات کم آبی گفت: در حال حاضر آب مورد نیاز 35 روستای شهرستان بصورت آبرسانی سیار تامین می شود.

غلامرضا مرتضوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تشدید خشکسالی طی امسال، گفت: متاسفانه این امر مشکلاتی را بویژه در حوزه تامین آب روستایی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تامین آب شهر سنقر از 35 حلقه چاه اطراف شهر، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در بحث تامین آب شرب مورد نیاز شهر نداشته ایم.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: عمده مشکلات در بحث تامین آب روستایی است و در حال حاضر از مجموع 211 روستای شهرستان، در 30 روستا مشکل جدی برای تامین آب داریم.

مرتضوی افزود: آب این روستاها عمدتا ازمحل چشمه ها تامین می شد که در پی خشکسالی امسال آب این چشمه ها خشک شده و حالا تامین آب روستاها با مشکل مواجه شده است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از بسیج تمام امکانات برای رفع مشکل کم آبی این روستاها خبر داد وافزود: در حال حاضر آبرسانی سیار به این روستاها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق، کم آبی روستاهای سنقر را تشدید کرده/ آبرسانی سیار به 35 روستا

قطعی برق، کم آبی روستاهای سنقر را تشدید کرده/ آبرسانی سیار به 35 روستا