مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-04سياسي

وجود افراد تندرو مهمترین چالش پیش روی دولت بعدی است


یک نماینده ادوار گذشته مجلس با تاکید بر اینکه مهمترین چالش پیش روی دولت بعدی، وجود افراد تندرو می باشد، گفت: این افراد خود را حامی دولت نشان می دهند و به نوعی دولت را وام دار خود می دانند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده ادوار گذشته مجلس با تاکید بر اینکه مهمترین چالش پیش روی دولت بعدی، وجود افراد تندرو می باشد، گفت: این افراد خود را حامی دولت نشان می دهند و به نوعی دولت را وام دار خود می دانند.

محمدرضا خباز در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: اگرچه آقای رییسی قبل از انتخابات گفت که فردی فراجناحی است و مدیون به هیچ جناحی نیست، اما افراد تندرو که همیشه از همه دولت ها باج خواهی می کردند، در دولت سیزدهم حس می کنند بدون باج خواهی می توانند به خواسته های خود برسند.

وی افزود: اگر دولت بعدی با این افراد تندرو همکاری و مسیر آنان را تایید کند، آنان نیز از دولت حمایت خواهند کرد، اما در غیر این صورت مانند دولت های گذشته، تندروها شروع به مقابله با این دولت نیز خواهند کرد.

لذا دولت بعدی باید از الآن تکلیف خود را با این افراد روشن کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: البته یکی از ویژگی های دولت سیزدهم این است که نهادهای انتصابی حامی آن هستند، بنابراین تا حدی تیغ افراد تندرو کند می شود، اما در هر صورت دولت باید هر چه زودتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود افراد تندرو مهمترین چالش پیش روی دولت بعدی است

وجود افراد تندرو مهمترین چالش پیش روی دولت بعدی است